Alla inlägg den 6 juni 2009

Av rosalucia - 6 juni 2009 15:39

Oj vad mycket handarbeten jag ramlar över nu hela tiden; det är tydligen det mina ögon söker nu...

...stickade roligt mönstrade sockor, virkade plädar å färgglada garner...

(det gick inte att bara få med sockorna).

 


  

   


Också är jag med i en utlottning av garner också; hos Mia på http://minspiration.blogspot.com  Hos henne kryllar det föressten av INSPIRATION!!!! Gå in till henne å njut...hon har även en webbshop, adressen dit finns på hennes blogg.

Dessa garner kan alltså bli mina, om jag har lite tur med lottningen då...

Av rosalucia - 6 juni 2009 11:47

Om du är i behov av lite (mycket) INSPIRATION; färgterapi och stick & sy lust....

så gå in å titta hos http://stickfrossa.blogspot.com så får ni alltihopa på en gång. Hon gör så fantastiskt fina saker!!!

Förutom att man skulle vilja ha allting, helst en av varje i varje färg...så får man LUST att skapa nåt själv också.

Grejerna säljs på http://stickfrossabags.blogspot.com


    

Av rosalucia - 6 juni 2009 08:12

Jaha, idag är det "Fotbollens dag" här.

 Den har arrangerat i byn i många år, ganska trevligt faktiskt.

Man minglar omkring lite bland barnens matcher, de större tjejerna ordnar ansiktsmålning för småbarnen (lillan väntar förtjust på det!!!), så brukar det vara fiskdamm och fika å sånt.

Klockan ett har sonen match, så den ska vi se. Den "riktiga" matchen (vuxna) struntar vi i, då är nog lillans energi slut...å min med!

Och fakiskt så skiner SOLEN över oss... just nu iallafall.

Ha en trevlig Nationaldag, föressten.

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards