Alla inlägg den 22 maj 2009

Av rosalucia - 22 maj 2009 15:28

 


Det blev ingen pysseldag idag.

Var på Vårdcentralen å tog nya blodprover imorse å sen har vi bara slappat....inte gjort nånting annat än druckit kaffe, läst tidningen, suttit på altan, sovit en stund med lillan å sånt..skönt!!!

Nu leker lillan för fullt i lekstugan, det blev ju mycket roligare när det blev städat och ordning där...!!!

Nu ikväll ska mellantjejen börja på Moppekurs, det är hela helgen sen. Och provskrivning på torsdag. Nån moppe blir det tyvärr inte; men förarbeviset kan ju ändå vara bra att ha, trafikvett är ju aldrig fel.

Stortjejen kommer nog inte att använda sin moppe lika mycket iår(tror jag), så det finns chans att låna...

Idag känns det inte som fredag, vad konstigt det blir med röda dagar mitt i veckan...för i mitt sinne är det ju nu söndag idag. Hm...

Så här önskar jag att mina pelargoner skulle se ut; vilket dom INTE gör...



Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards