Alla inlägg den 2 februari 2009

Av rosalucia - 2 februari 2009 19:35

Nu har  lillan varit feberfri sen igårkväll!! Yes.

Hon äter inte så mycket mer för det, men det kommer väl....nu går i allafall godis ner!! Hm..

Och energin börjar vara tillbaka!!!!

Efter att ha vilat och sett på tv i fyra dagar börjar hon snart klättra på väggarna....tror kanske det blir dagis imorron!? Vi får se.

Nu är maken på promenad, å sen ska han klippas. Av mej!!!

För att spara pengar...vet inte hur glad han är över det egentligen, men så har vi bestämt iallafall. 

Jag har gjort det en gång förut å då blev det kanske inte riktigt så bra...

Men jag har övat på min pappa och sonen i flera år, å det har blivit ganska bra, tycker jag.

Ja föresten så har väl sonen klagat ibland, när jag inte fått till den rätta looken....hm....men pappa han skulle nog varit nöjd oavsett resultat!!!

Det ska bli spännande!!!


klippning.jpg




Av rosalucia - 2 februari 2009 12:15

Nä, vi ska INTE ha nån katt!!!! (tål dem inte så bra)

Men Om vi skulle det, så hade den här ha legat bra till................

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards