Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

jag har fått en award

Av rosalucia - 22 januari 2009 12:57

Jag har fått en award av nini!! http://nini.bloggagratis.se


Å inte vilken award som helst utan denna:

               ¨~~~~~***~~~~~¨

"Denna award går till de bloggar som jag återkommer till med jämna mellanrum. För att de lämnar avtryck i mitt liv och intryck i mitt hjärta. För att jag känner personen bakom bloggen eller för att jag vill lära känna. För att jag blir inspirerad, för att jag känner med - eller för - personen. Eller bara för att bloggen är så himla rolig!

Awarden behöver inte delas ut till ett visst antal bloggar och det behöver inte följa med någon motivering. Man gör som man känner för helt enkelt. För det är det som är bloggandets kärna!

Det är bara att hämta!"

               ¨ ~~~~~~***~~~~~~¨

Det känns ju fantastiskt att ha lämnat spår efter sig hos nån annan, att en del av det man skriver gör skillnad på nåt sätt. Även om mycket är trams förstås, fast även det kan ju ha sin tjusning ibland.

Så TACK nini, jag blir jätteglad!!!!


 
 
Truddelutt

Truddelutt

22 januari 2009 13:20

Grattis!!
kramen

Ps. spamkoden är hura. fniss

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

22 januari 2009 20:24

Heisann Rosalucia :)Her var det mye nytt siden sist..Alt fra bilder av lekker van Diesel til lekkert rosa kjøkken med gul kjøkkenbenk ;)Jeg har aldri hørt om indiske vaskenøtter og skal klikke meg inn på linken før jeg går ut herfra..Gratulerer masse med award forresten :))
Jeg har også nyttårsforsett om å spise sundere men har ikke helt kommet igang ennå..Det er vanskelig og siden vi er litt syke alle sammen har vi satt planene på vent ;) Ha en fortsatt fin kveld Rosalucia!
Det var så koselig å se navnet ditt hos meg igjen :)Klem fra Kardemomme

http://husetvedbekken

 
Kaspara

Kaspara

22 januari 2009 21:54

Hei Rosa Lucia
Grattis med awarden! En stund siden jeg har vært innom bloggen din. Skulle så gjerne rukket flere bloggbesøk daglig enn jeg klarer få til .Kan liksom ikke la ungene i ettertid huske at det eneste mamma`n gjorde var å sitte begravd i dataen å se på bilder av andres hjem osv.
De kaffebildene dine fristet meg enormt, og nå har jeg masse vann i munnen. Enig med deg; duften av nymalte kaffebønner er en helt, helt uimotståelig lukt.
Synes barnerommet var koselig også med masse glade puter og madrasser. Mykt og deilig og morsom lampe i vinduet også.
Ha en fin kveld!

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

23 januari 2009 11:53

Men du gör ju avtryck.. jag blir alltid lika glad då jag får dina kloka kommentarer.. Eller hur du skriver om din familj! Kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosalucia - 16 november 2014 20:57


    Gjorde sanslöst GOD chokladsås idag!!! 25g smör, 2msk sötströ(eller sukrin), 1 msk kakao, 1 tsk vaniljpulver, 1 dl grädde. Låt småkoka några minuter under omrörning. Lilltrollet hade ett lass vaniljglass till, jag fick bara lite glas...

Av rosalucia - 14 november 2014 16:01

  Fredag igen, tycker dagarna bara flyger iväg. Men fredag det gillas, fastän man alltid är hemma så är det nåt extra med fredag. Även om den ser ut som de flesta andra dagar, men ja kanske lite mera mysfaktor. Med fika framför tv:n å så, lit...

Av rosalucia - 12 november 2014 16:39

Ingen har spytt någe mer, det tackar vi för!!!    Lilltrollet  är fortfarande snuvig, men hellre det än magsjuka.   Idag blev det stekt rödspätta, kokta (frysta) grönsaker med smör på, röd paprika och vit dressing till middag. Lilla åt ko...

Av rosalucia - 11 november 2014 17:49

Va tusan, idag spydde till å med hunden...   I lördagskväll mådde äldsta dottern illa(hon bor inte hemma och hade inte ätit nåt som vi åt). På söndag var hon frisk. Söndagkväll spydde nästa dotter, även hon frisk dagen efter. Och igår så fick...

Av rosalucia - 9 november 2014 15:25

  Igår gjorde vi spenatsoppa, så himla god var den. Gjorde mycket så det räckte till lunch idag också, å kanske en matlåda till dottern i morrn(om det inte går åt under kvällen...).   1 gul lök, smör att fräsa löken i, 1 kg fryst hackad spen...

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards