Alla inlägg den 20 november 2008

Av rosalucia - 20 november 2008 14:30

 Pust å stööön.....

jag har varit å storhandlat och precis lyckats pula in allt i skåpen!!!! Det är ganska svettigt!

Och arg hinner man bli innan man ens kommit in, då de här jäkla papperspåsarna bara går sönder hela tiden! Vilket skitmaterial de måste vara gjorda av....

Och sen alla som tittar på en för att man handlar Sååå mycket!!! Men jag handlar inte så ofta, inte storhandlar allafall. Därför var ALLT slut.

Så ska vi få gäster i helgen, å då blir det ju en del extra!!!

Nåväl, nu är det gjort.

Så då behövs det bara en sväng med dammsugaren imorron (!) innan gästerna kommer. För det är ju mörkt när de kommer...fast på lördagmorron är det ju ljust förstås, hm? Ungarna får hjälpa till, så får det bli.

Sen tänkte jag mej att gästerna skulle få sätta upp stortjejens fondtapet på lördan!!! Jag vet att de är bra på det...smart va?

Hittade föresten en väldigt spännande glögg när jag var å handlade; med smak av choklad & pomerans!!!

Det fanns också en vit ; med smak av vit choklad & lime.

På coop. Men det finns säkert på andra ställen också.

Den här ska nog testas redan ikväll.

Det blir glöggpremiär! (meddelar senare om den gick att dricka...)



Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards