Alla inlägg den 4 november 2014

Av rosalucia - 4 november 2014 20:12

Jo jag har faktiskt handlat en del julklappar.

Det började i söndags när leksaksbutiken hade 25 % på hela sitt sortiment!!!

Tjohoo tänkte jag (å en hel del andra, visade det sig)...gjorde ändå några klipp, fast en del av det jag tänkt köpa var slut. Min största mission var att hitta Schleich-stallet lite billigare, men det var förstås slut. Men köpte en del tillbehör och hästar i allafall. Som ni förstår är Schleich-hästarna högvaluta här hemma...önskelistorna täcker halva kylskåpet.

         

 

Ikväll har Lilla och jag skjutsat mannen till flygplatsen. Han och några kompisar flyger till Arlanda ikväll och vidare till Miami imorron. För att spela golf i solen. Så härligt!

Jag vill också. Inte spela golf då, men ut å resa....länge och långt.

Min kusin och hennes man har inte bara tänkt på det, de GÖR det. De har sålt allt de äger och gett sig iväg på det stora äventyret. Just nu seglar de i Karibien!!! Tala om att leva sin dröm! Så himla underbart...

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards