Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av rosalucia - 15 oktober 2014 10:58

Jo jag har bloggen alldeles för min egen skull. Nästan som en dagbok.

Bra är det också att kunna samla sina favoritblogg-adresser, så enkelt att gå in å läsa när man vill.

Inte behöva leta efter länkarna.

Har inga förväntningar på att nån ska vilja följa bloggen, eller ens vara intresserad av vad som händer här.

Men för vänner som bor långt borta kan det ju vara ett sätt att liksom "hänga med"...

för som Ni vet är jag ju inte den som är världsbäst på att höra av mej!!!

Som tur är (eller synd egentligen) hör mina bästa vänner inte heller till den kategorin......men det spelar

ingen roll. Vi vet, ändå. Den vänskapen är forever.


Frökexen då, det sket sig totalt. Brända. (tur jag hade lånat en bild till inlägget, haha).

Lilla damen fick leverpastejmacka och skinkrullar i ettglas till mellis istället.

Om nån undrar varför man serverar skinkskivor i ett glas, så beror det på att skinka är godare utan macka

till...enligt Lilla.


Åh jo, jag kom ihåg att åka å byta däck!!! Så nu lär det väl dröja innan snön kommer tillbaka.


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards