Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Läsarna försvann med "nya" bloggadressen.

Av rosalucia - 12 september 2009 19:24

Den här nya bloggadressen med sin nya teknik var ingen höjdare för "läsar-statistiken"...

Från att ha haft kring 400 läsare om dagen är det nu nere på 45.

Den gamla adressen skulle ju länkas hit till den nya automatiskt.....

men det kan ju inte funka nå vidare? Trist.

 
 
Lotten

Lotten

12 september 2009 19:45

Skumt! Men du ligger på min bloggkoll-lista så jag hittade ju hit iallafall ;-)

http://ornnastet.blogspot.com

 
Vanilj

Vanilj

12 september 2009 19:52

Jag har oxå märkt att statistiken på bloggarna ändrats när dom gjorde om till bloggplatsen, även de som inte bytt adress. Fast det är ju bara unika läsare som räknas, inte dom som varit in förr, som jag (här till dej alltså). :)

http://surmorsan.bloggagratis.se

 
Mamma Mia

Mamma Mia

12 september 2009 21:57

Halloj
Det funkade från min blogg.Jag har inte gjort någon bloggrunda på evigheter utan jag är inne på lite andra forum och läser för tillfälligt. Hoppas att det är bra med er.
Kram från Mamma Mia

http://www.undermiastrappa.blogg.se

 
Eva-Marie

Eva-Marie

13 september 2009 15:17

LÅter inte alls kul om det blir så! Var har du bloggat förut?
Önskar dig en fortsatt fin söndag!

http://www.metrobloggen.se/evam

 
mizziz

mizziz

13 september 2009 17:34

Jag hittar fortfarande till dig! :)

http://mizziz.bloggagratis.se

 
helena

helena

13 september 2009 17:43

Har förstått att det är flera som har problem. Jag kommer iallafall rätt när jag klickar på min favoritlista. Men någon feed på de här bloggarna har jag aldrig haft från min blogspot vilket är lite synd! Kramix

http://www.retro.tokig.blogspot.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

13 september 2009 19:15

Det som är så roligt med denna adress är man kommer ju till dig även om du hade haft din gamla. så skulle man skriva bloggplatsen på din gamla adress så kommer man hit, men tyvärr inte tvärt om. Så jag håller med dig att det är super trist att det är så, själv har jag inte ändrat min vet inte ens om man behöver ändra den.
Det som är lite roligt det är att bloggen ser trevligare ut.

Hoppas du får tillbaka dina läsare;)
Får även hoppas att din söndags kväll är bra, sköt om dig kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingalill

13 september 2009 20:41

Gud vilken härlig blogg du skaffat! Vilka färger!!! Men jag kom hit direkt från min blogg så det verkar ju funka ändå? Vi har oxå varit sjuka efter skolstarten, även jag (som inte har TID - låg mest och var flygförbannad mitt i febern...) Men nu är alla friska och Hugo har precis varit på BAMSE-gympan. Ha det gott!!!

 
Malin

Malin

13 september 2009 21:20

Oj det var många läsare du har!! Jag har 45 som mest!
Jag läser dig lika mycke nu som då har bara haft dataledigt i helg!
Kram

http://www.malkins.blogg.se

 
Ingen bild

rosalucia

14 september 2009 17:32

Har hela tiden bloggat på samma plats, men själva bloggportalen (heter det så?) har blivit omgjord. Och heter nu inte längre "bloggagratis", utan "bloggplatsen".

Kanske läsarna bara tröttnade helt enkelt....men det var konstigt att det hände precis samma dygn som allting blev omgjort, tyckte jag.

 
Yvonne

Yvonne

15 september 2009 16:17

Det verkar som om alla har problem med den nya statistiken... Min sjönk rejät med... Förstår inte varför, för jag tycker att sidan är mycket roligare att arbeta med nu, trots att jag hatar förändringar!

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

15 september 2009 18:38

jag har oxå märkt skillnad i statistiken.
Men även om man skriver rosalucia.bloggagratis så kommer man ju till dig för annars skulle inte min länk till dig fungera.

Kramen!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosalucia - 16 november 2014 20:57


    Gjorde sanslöst GOD chokladsås idag!!! 25g smör, 2msk sötströ(eller sukrin), 1 msk kakao, 1 tsk vaniljpulver, 1 dl grädde. Låt småkoka några minuter under omrörning. Lilltrollet hade ett lass vaniljglass till, jag fick bara lite glas...

Av rosalucia - 14 november 2014 16:01

  Fredag igen, tycker dagarna bara flyger iväg. Men fredag det gillas, fastän man alltid är hemma så är det nåt extra med fredag. Även om den ser ut som de flesta andra dagar, men ja kanske lite mera mysfaktor. Med fika framför tv:n å så, lit...

Av rosalucia - 12 november 2014 16:39

Ingen har spytt någe mer, det tackar vi för!!!    Lilltrollet  är fortfarande snuvig, men hellre det än magsjuka.   Idag blev det stekt rödspätta, kokta (frysta) grönsaker med smör på, röd paprika och vit dressing till middag. Lilla åt ko...

Av rosalucia - 11 november 2014 17:49

Va tusan, idag spydde till å med hunden...   I lördagskväll mådde äldsta dottern illa(hon bor inte hemma och hade inte ätit nåt som vi åt). På söndag var hon frisk. Söndagkväll spydde nästa dotter, även hon frisk dagen efter. Och igår så fick...

Av rosalucia - 9 november 2014 15:25

  Igår gjorde vi spenatsoppa, så himla god var den. Gjorde mycket så det räckte till lunch idag också, å kanske en matlåda till dottern i morrn(om det inte går åt under kvällen...).   1 gul lök, smör att fräsa löken i, 1 kg fryst hackad spen...

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards