Alla inlägg den 8 september 2009

Av rosalucia - 8 september 2009 09:02

Va? Hela bloggagratis är omgjort...till bloggplatsen; med en massa nya funktioner å finesser..(tror jag!)...

Ojjjj; vanemänniska som man är blir jag liksom helt nollställd...

Som läsare tror jag inte ni ser nån skillnad, själva bloggen är nog likadan som förut(eller? )

Men det är väldigt annorlunda när man "skapar"sin blogg, med en massa nya grejer å nya sidor.

Måste smälta det här....

Går in på facebook å "skördar" istället... (ni som fattar det är förmodligen lika fast i träsket som jagFlört)

Dvs inne i spelet "Farmville", det har hänt att jag vaknat mitt i natten å kommit på att nåt på "min gård"

måste skördas för att inte bli förstört...då är det bara med järnvilja man kan hålla sig från att kliva upp

å slå på datorn!!!

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards