Alla inlägg den 30 juli 2009

Av rosalucia - 30 juli 2009 16:01

Fint väder idag, det hade kunnat bli en stranddag...men alla hade så mycket annat för sig.

Äldsta tjejen hade fotbollsträning på förmiddan och sonen golfträning. Sen skulle både mannen och sonen spela.

Mellantjejen har gjort sig iordning för festival heeeela dagen...

Jag o lillan har följt  med stortjejen till VC för att hon skulle få sin sista Gardasilspruta, å nu har även hon börjat fixa sig iordning för första festivalkvällen (av tre)...

mitt i denna röra somnade lillisen i soffan!!!!

Utmattad.

Inatt är det visst jag som får äran att hämta från festivalen.

Kompisarnas föräldrar tar de andra kvällarna.


Nu har jag läst ut första boken av Erik Erikssons släktsaga kärlek&krig del 1 "Det brinnande havet".  Den var hyfsad, men jag trodde den skulle vara bättre...

Nåväl, börjar snart med del 2 som heter  "Den blå stranden", för det är klart man vill veta mer om hur det går för familjerna...

(det finns 4 delar)

     


     


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards