Alla inlägg den 15 juli 2009

Av rosalucia - 15 juli 2009 21:47

Tyckte detta uterum såg så mysigt ut; dessvärre är det inte mitt!!!

Inte den röda trädgårdsmöbeln heller...men FIN var den,

eller hur?


Av rosalucia - 15 juli 2009 13:26

Det var ganska varmt på morronen; men nu öser regnet ner och jag hör åskan på avstånd!!!

Skjutsade sonen till golfbanan för en timme sen, men jag antar att han ringer snart å vill hem....golfa i regn och åska är ingen hit!!!

Ganska bra med regn för min del, kanske tar mej i kragen då och börjar röja upp lite...

vi får ju gäster på fredagkväll, så det kan ju vara kul  att för en gångs skull ha fixat iordning lite iförväg!

Så kanske jag kan baka nåt gott på fredag, istället för att städa!!

Det är våra GODA vänner från Umeå som kommer!!!

(ni läser väl inte det här, hoppas jag, så ni får för höga förväntningar...det är inte alls säkert det blir nåt bak!! Kanske lägger mej å läser istället....)

Det ska bli såå kul!!!!

Nu ringde sonen...


En bild på våran spralliga vovve i ett hav av vilda blommor......

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards