Alla inlägg den 4 juli 2009

Av rosalucia - 4 juli 2009 16:59

Städningen är klar!!!

Tid att googla efter inspiration...å jag hittade mycket. Visar lite...

Sen ska jag o mellantjejen iväg på "tjej"middag till hennes kompis o dennas mamma. Mysigt!!!

 


 


     

   


Av rosalucia - 4 juli 2009 12:03

Städdag på en lördag...det tyckte ungarna verkade botten!!!

Så två såg till att sova borta och förmodligen inte komma hem förrän i eftermiddag(!) och stortjejen drar till stan...kvar är maken , lillan och jag. Hm...

Men det har ju varit så olidligt varmt hela veckan att städning inte ens funnits i tankarna...(jo kanske i tankarna, men inget mer).

Och då ser det ut därefter...urk.

Nu har jag gått å "plockat" hela morronen, det är det som tar mest tid...så jag tror jag överlåter dammsugningen å våttorkningen till maken nu.

Å istället tar tag i kläderna...vi har kläder överallt....

Man borde ha en STOR klädkammare i anslutning till tvättstugan, för ingen orkar egentligen bära iväg med sina kläder till övervåningens garderober sen...(inte jag heller).

Varför tänker inte arkitekter på det?????

Precis som att det borde finnas en stooor klädkammare brevid hallen; för alla sportgrjer och vinterkläder osv.

Det är ju ett elände att behöva bära iväg allt sånt till garage å förråd å så varje ny årstid...(för allt ryms ju inte annars).

Man borde blivit arkitekt!!!!


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards