Alla inlägg den 29 maj 2009

Av rosalucia - 29 maj 2009 08:21

Härliga härliga fredag!!!! Veckans bästa dag.

Och soligt och fint är det också.

Så skönt efter att det har regnat å blåst som tusan i flera dagar.

Idag blir det en sväng till stan(igen); mellandottern ska ta sin andra Gardasil-spruta.

Hon klarade föresten Mopedförar"kortet" igår! Grattis till dej.

Tänkte passa på att köpa lite blommor också,  just nu är jag mest inne på lavendel. Så det ska det bli. Får se vad mer som finns...

De är vackra och behöver inte skötas om så mycket (tror jag).

Gillar egentligen bara sånt som klarar sig själv...så jag borde nog inte ha nåt annat än vinbärsbuskar. Men ändå, nåt vill jag ha...

Det räcker om blommorna är fina ett tag....


På eftermiddagen kan jag sen bara sitta på altan med kaffekoppen...

för jag har en gentjänst att vänta in.

Skjutsade äldsta dottern till pojkvännen i stan igårkväll, vilket skulle resultera i dammsugning & golvtorkning idag.......

passar mej perfekt!!!

              


                   

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards