Alla inlägg den 10 maj 2009

Av rosalucia - 10 maj 2009 21:11

Verandabilderna bara ramlar över mej, det är väl det hjärnan är inställd att söka efter kanske....

väldigt olika stilar...men alla tilltalar mej på sitt sätt.

Man kunde kanske ha olika stilar på olika sidor av huset....?




Dessa buketter tyckte jag också var såå fiiina!!! Gillar det lite udda...gärna en dill eller persiljekvist bland blommorna, det tycker jag bryter av fint!



Av rosalucia - 10 maj 2009 09:51

Imorse var lillan (det är nog första gången!) så trött, så hon låg kvar när jag klev upp.....

Vilket betyder att jag fick ha tv:n!!!! Vilket är trevligt när det inte finns nån tidning(det är trist med söndagar!).

Så medan jag väntade på att 4:ans morrontv skulle börja, hann jag se ett avsnitt av gamla "Melrose place"...visste inte ens att det gick på tv igen (eller har det gått hela tiden?).

Från tidigt 90-tal va? Lite nostalgi sådär.

   

 Igårkväll flydde vi isäng efter Robinson( maken, lillan å jag), då blev nämligen vardagsrummet invaderat av mellantjejens kompisgäng!!!

Det var tydligen våran"tur" att härbergera dem...."turen" hade visst gått runt.

Önskar att ungdomsgården kunde ha öppet sent på helgkvällarna, så att gängen kunde se på film å så där. För visst förstår man att de vill vara tillsammans(å att det är för kallt ute); men inte har man ändå så stor lust att släppa ifrån sig soffan & tv:n till ett stort gäng 15-åringar....

där vill man ju ligga själv!!!!!

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards