Alla inlägg den 6 maj 2009

Av rosalucia - 6 maj 2009 16:27

Idag har jag varit på min kurs. Det börjar faktiskt bli lite intressant nu.

Kan nog bli bra. Lite mer konkret, än andra kurser jag varit med på!

Är ganska trött på den mer "luddiga" mentala biten...som förstås är viktigt(speciellt under en viss period i sjukskrivningen/arb.lösheten då man tvivlar som mest på att man någonsin ska bli en värdig människa igen); men jag har gjort det redan!!!!

Så jag är glad om det inte är så mycket sånt nu....

Biologidesign heter kursen; låter som nåt helt annat än en kurs där man ska lista ut vilket jobb man passar för...hm...

Nåväl, det känns i allafall bra.

Däremot känner jag inget större sug efter bloggen längre....kanske är det tillfälligt, kanske inte..vi får se. En skrivsvacka.

Så förmodligen blir "uppdateringen" lite sämre, ett tag i allafall...

Har varit en sväng å inhandlat lite presenter också, till lilltjejen som blir 4 på fredag. Och en blå marsipantårta, från IcaMaxi. 125 :-, det var ett bra pris, tyckte jag....ingredienserna kostar säkert 80, så det kändes värt 45 spänn att slippa baka. Hade ingen lust med det just nu; det är så mycket annat som ska fixas.

Utvecklingssamtal, fotbollsmatch, föräldramöten...pust!

Nu ska det iallafall bli middag!!!!


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards