Alla inlägg den 21 april 2009

Av rosalucia - 21 april 2009 14:20

Åh vad jag skulle vilja ha dessa röda utemöbler från Ikea. Såg dem redan förra sommaren, men det blev aldrig av att åka dit.

De är så himla fina!!! Å kuddarna gör sig så bra mot de röda...

De röda krukorna VILL (måste!!!) jag också ha!!!!

Ja, vid närmare eftertanke så kanske det  blir BARA dom...KOLLA vilken glans de har! Vill ha dem NU!!!!


Av rosalucia - 21 april 2009 09:55

Försökte mej på att handla lite kläder till barnen igår....

vet ju att det nästan är stört omöjligt att "pricka" rätt till stortjejerna, men tänkte ändå testa.

Så när de faktiskt gillade det jag köpt var förvåningen stooor!!!

Dessvärre var storlekarna fel...så jag måste ändå iväg å byta idag; men det gör ingenting. Jag Lyckades ju nästan!!!

Den som klagade högljutt var sonen...som annars brukar tycka att det mesta i klädväg är okej.  Herregud ska han nu börja krångla...men han blir ju tonåring om en vecka precis (13), så det kanske är dags.

Hade bara fått för mej att killar inte var så noga med kläderna....vilket visade sig vara FEL!!!

Men man får ju skylla sig själv som köper TÖNTIGA kläder åt honom...hm...

å jag som trodde HM var klockrent!

Lillan var också nöjd. Men skulle vilja ha tuffa tshirtar som det "står nåt på"(typ vad som helst)..som storasystrarna har.

Vilket inte är så enkelt...

kanske får sy om nån av deras avlagda...


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards