Alla inlägg den 28 mars 2009

Av rosalucia - 28 mars 2009 15:59

Tack så mycket för alla gratulationer!!!

NU har jag en spikmatta, en "shaktimatta". Har inte hunnit prova ännu, men det ska bli så skönt(!).

Har också fått en påse med SPA-attiraljer; olivtvål, saltskrubb, hand&fotkräm, tvål av åsnemjölk(!?)...mm (och nånstans finns det nog en säljare som ler i mjugg över alla skumma grejer hon lyckades lura på maken!!!).

Ska bli spännande att prova i allafall; tillsammans med shaktimattan och spagrejerna kommer jag att bli som ny!!!

En minimakeover. Kan ju behövas.

Det har varit tårtkalas med familjen på förmiddagen, sen utbröt en helt oplanerad hysterisk städning!? Det har dammsugits å torkats å fejats...så nu är det riktigt snyggt helt plötsligt.

En god början på lördagkvällen...

Nu har maken, sonen och lillan försjunkit i soffan med en skål minimarschmallows å tittar på Zorro,"lördagsmatiné".

Stortjejen håller på att göra sig iordning för att sticka till pojkvännen i stan.

Å jag längtar redan efter middag...ska äta en stor bit rostbiff och grönsaker

(efter min pulverdrink), håller på att "trappa upp" nu. Och då är det protein och grönsaker som gäller.

Sen blir det Robinson...

  

Av rosalucia - 28 mars 2009 08:50

Idag är faktiskt min födelsedag. Grattis till mig!!!

Å dagen är öppen å helt oplanerad, inget som måste göras(en del som borde göras, men det är ju en annan sak...)...skööönt!!!!

Nu ska det bli mera kaffe!

fast min tårta är rosa och dekorerad med gröna gelegrodor...mycket snygg!!!!

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards