Alla inlägg den 4 mars 2009

Av rosalucia - 4 mars 2009 11:12

Jag är älskar skor!!!

Gärna med höga klackar!!!

Fast jag använder dom ALDRIG...hm...det passar liksom inte när man ska till Ica å köpa mjölk, eller  gå på fotbollsmatch i regnet, (de ser iallafall ändå snygga ut i garderoben...) .

Inte i mitt liv överhuvudtaget egentligen, men ändå...VILL ha!!!

Ja, jag BEHÖVER dem faktiskt. ÄNDÅ. Bara för att...jag vill.

Särskilt när det börjar våras...tänk vad kul man kunde ha OM man hade just de här skorna...hm...ja, lite knäpp det är jag ju, erkännes.

Men man får ju faktiskt vara det. Knäpp alltså. Det är tillåtet.

Det enda jag behöver är egentligen ett par nya gympadojjor, för ett par svarta ballerina har jag redan köpt. Skulle vara sandaler då...?

(Lite svårt att hitta då jag inte tål kromgarvat skinn, kliar ihjäl mej).

Men ALLA dom här känns det som att jag nog ändå  behöver....

OM det ska bli nån riktig sommar i år....

   


      


      


              


                 


Också ett par Guldskor, det skulle vara pricken över i...


                               


Av rosalucia - 4 mars 2009 08:08

Ute är allt intäckt i nån slags mjölkvit "dimma", om det nu heter så på vintern. Det ser jättekonstigt ut.

 Himlen är dessutom lika vit som snön, så man vet knappt vad som är upp och ner....

Ja, det är ju sportlov, så vädret är därefter.

Tur det inte hindrar sonen i allafall. Han lär vara ute på hockeyplan direkt han vaknar!!! Igåreftermiddag kom han hem från innebandyträningen bara för att lämna träningsväskan och istället hämta skridskorna...å så iväg igen. Kom sen hem vid nio, svettig o frusen (!) på samma gång och HUNGRIG...men nöjd.

Flickorna bryr sig inte så mycket om vädret heller....eftersom det inte spelar nån roll om man mest är med kompisar å ser film!!!!

De får nog av träning, tycker de.

Å de är sant; däremot skulle säkert lite frisk luft inte skada!!!!

Kanske inte mej heller...hm......men det är en annan historia.

Var föresten på VC igår, å mitt kaliumvärde fortsätter att sjunka...å läkaren är mycket förbryllad, då det inte borde vara så.

Nån som varit med om det?

Nu börjar lillisen fundera på frukost, så det kanske är dags att göra en insats då.........

Lite sommarblommor kanske piggar upp...............

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards