Alla inlägg den 24 februari 2009

Av rosalucia - 24 februari 2009 21:29

Långfärdsskridskor!!!! 

Det är nåt som jag skulle vilja prova, det ser himla roligt ut.

Mycket roligare än att promenera.

Detta är en bild från Luleå faktiskt, där jag tror att man kan åka ut direkt från stan om isen är bra.( Fast det är klart, lite rädd skulle jag ju vara..att den inte var det...)

Visst ser det härligt ut?!

Av rosalucia - 24 februari 2009 21:21

Hittade ett himla snyggt dataskåp på nätet, praktiskt och ändå så fint. Nästan vackert!!! Det här skulle jag gärna ha. Då kunde man ha en liten arbetsplats och datorn nästan vart som helst, å sen kunna stänga igen om sina grejer!!! Tror att möbelfirman hette CAR, har aldrig hört talas om den.

           

Av rosalucia - 24 februari 2009 12:57

Kom just in från en promenad med våran gaalna hund!!!! Hon är helt tokig i snö, kastar sig över plogkanterna och ut i djupsnön där hon knappt syns...tycker det är skitroligt tydligen!!!!

Men aningens svårt att fota...speciellt med ett hoppande koppel i ena handen...



Av rosalucia - 24 februari 2009 11:05

Fetisdag är det visst idag; för stortjejen(16) påminde mej om semlor redan igårkväll...Men nåt semmelbak blir det inte!!

De blir aldrig lika goda som köpta, inte mina i allafall. Så det blir en promenad ner till Ica istället.

Två av barnen; mellantjejen(15) å sonen(12) har friluftsdag idag.

Perfekt väder för det; strålande sol och bara några grader kallt!!! YES.

Tjejen åkte med kompisarna till Kåbdalis för att åka slalom; medan sonen valde ishallen (förstås)!!!! Skönt med lite ledigt från skolan.

Själv tänkte jag prova det där jävla(ursäkta) brödet en gång till....det vore väl fanken om jag inte kunde få till det! (Det jag gjorde igår var alldeles för degigt för att ätas, provade grädda det lite till sen..men det funkade inte)

Tänkte också visa hur grymt mycket snö vi har...det är jäms vid köksfönstret nästan....



Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards