Alla inlägg den 15 februari 2009

Av rosalucia - 15 februari 2009 18:55

Jag har hittat flera roliga virkade grejer, som jag måste spara (här på bloggen) för att dem kvar.

                                                                


Också dessa härliga svarta tofflor med bling-bling, som faktiskt är stickade, fast de ser virkade ut. Tofflorna är från bloggen Atelje Kråkspark & Lervälling.

Av rosalucia - 15 februari 2009 09:46

Efter att ha surfat runt bland en massa stick å virk bloggar,

så känner jag ett nästan fysiskt behov av att lära mig virka ordentligt!!!

Det finns ju så mycket kul man kan göra.

Men man måste visst ha ett speciellt garn, virkgarn? Hm..vad är det?

Jag har bara stickgarner, mest yllegarner.

Kvar sen jag var inne i ett stick"flow" å stickade mössor på löpande band som jag tovade i maskin.

Det var också jättekul!!! Men vad ska man göra av dom...behöver ju inte hur många som helst.( Å släkten vill inte ha fler.)

Just nu är det detta jag skulle vilja göra:

              



Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards