Alla inlägg den 3 februari 2009

Av rosalucia - 3 februari 2009 09:02

Japp, klippningen av maken gick fint!!!

Jag tror att vi båda blev ganska nöjda med resultatet. (Han har alltså inte nån avancerad frisyr!!).

Men av nån anledning var han inte intressrad av att vara med på bild i bloggen...fattar inte varför?

Och när vi då ändå var igång å var så kreativa, så klippte vi (han) hundskrällets klor på samma gång!!!! Jag matade henne med köttbullar efter varje klo...det funkade. Efter två klor fattade hon att det vankades köttbulle om hon skötte sig...(å jag som trodde hon var aningen korkad!!!).

Så nu var det gjort också.

Jag hade ju tänkt skicka lillan till dagis idag (eftersom hennes energidepå verkade ligga på typ 200% igår eftermiddag), men hon var så hostig å ynklig på morron att jag inte kunde det...det får bli en vilodag till.

Men hon har ju inte feber eller så, så vi ska åka å handla mat sen. 

Då blir det i allafall en lite annorlunda dag för henne än de senaste....

Sen ska storasyster vara barnvakt på eftermiddagen, då jag ska åka med sonen och hans två kompisar till Intersport å köpa skridskor och hockeygrejer...(morfar har skickat pengar!!), nu minsann ska de bli hockeykillar av dom!!!  Hmm....Det återstår dock att se.

Självförtroendet har inga gränser, de är väl redan självskrivna i det lag som finns i stan? (Fastän dom i det laget tränat sen de var 6år typ? Kan väl inte spela nån roll..eller?)

Förmodligen har de ändrat sig innan nästa säsong drar igång (hoppas jag!!! för hockey är Dyyyrt har jag förstått...), det är låångt dit.

Hur som helst, så skridskor är ju kul och isen vid skolan är spolad å bra...så på den nivån kan de ju spela hur mycket som heslt!!

Och gör det också...de går direkt dit efter skolan och kommer inte hem förrän till middagen..om ens det....!!!

Vi hoppas det räcker så; å att de fortsätter att vara innebandykillar.

Även om det inte anses  lika coolt.........(varför gör det inte det?) 


            hockey_su_ghiaccio.jpg       kott256_170115a.jpg                                           


SOLEN skiner även idag, helt otroligt!!!!!!!!


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards