Alla inlägg den 27 januari 2009

Av rosalucia - 27 januari 2009 11:23

Nu har jag både sett å läst att ni tjuväter semlor hur mycket som helst....

fast det inte är fettisdag på länge än....

Gud vad sugen jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!

Med mycket mandelmassekladd och grädde med florsocker.....mmmmm

           

Av rosalucia - 27 januari 2009 10:07

Nä jag skojar bara...

......men mycket snö är det iallafall hos oss.

Och riktigt januari trist väder, grått.

Eller vitt kanske man ska säga.

Å ingen sol så långt ögat når.

Men det är tisdag, och det innebär "hemmavid"-reportage i tidningen!!!!

Idag var det om/från en skånegård och från en skola, ombyggd till lägenheter.

Spännande med annorlunda bostäder!!!

Det kunde gärna få vara lite mer utförliga reportage, med planlösningar osv. Men jag antar att utrymmet för hemmareportagen är begränsat.

Dessbättre såg jag att om några veckor när vår tidning ska ändra format, så  blir det också en lördagsbilaga.

Där bland annat hemma-reportagen kommer att vara.

Förhoppningsvis får de då mer plats!!!




Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards