Alla inlägg den 19 december 2008

Av rosalucia - 19 december 2008 09:14

Äntligen har barnbidraget kommit, så man kan ge sig ut i julhandeln...igen.

Har en del kvar att fixa, så jag hoppas jag får det gjort idag. Så kan jag packa  imorron i lugn o ro.

Idag har ungarna bara kort dag; musikal och lunch!! Så egentligen är det redan jullov...

Den stora firar från skolan; å sover..hm..nåja, okej då.

Lillisen är på dagis.

Skönt blir det också för henne med jullov sen.

Hon går igenom en släng av "separationsångest" just nu, så det har varit lite kämpigt med dagis sista dagarna.

Hon pratar varje dag om att vi inte får lämna henne, eller tappa eller glömma...för då blir hon ensam...det låter ju förfärligt.

Och att känna så måste ju vara ännu värre. Så jag hoppas det går över under jullovet i allafall.


Nu ska jag ta en kopp kaffe till, å sen bege mej till stan.


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards