Alla inlägg den 9 december 2008

Av rosalucia - 9 december 2008 13:54

      

Mina bokhyllor är överfulla, på många hyllor är det dubbla rader. En hylla är för ännu olästa.

Det känns som att ha en skatt!!!!

Just nu har jag dock problem med ögonen, inga glasögon som riktigt funkar att läsa med. Så för tillfället gäller ljudböckerna...det går också bra.

Biblioteket har jättemycket ljudböcker, har jag upptäckt.

Också finns ju tradera, förstås.

Har nyss avslutat Johanne Hildebrandt trilogi om Freja.  Vilken historia det är!

Nu är jag mitt inne i Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun". Spännande! Jag gillar nog deckarna mest.

(Fast egentligen är  Läckberg ingen favorit.)

Gillar Henning Mankells böcker om kommisarie Wallander (böckerna är Mycket bättre än filmerna).

 Och Karin Wahlbergs deckare är jättebra.

Sen är det också nåt speciellt med Australien för länge sen...när straffade irländare och engelsmän blev skeppade dit som straff. Hur de levde sina liv.

Tex Tamara McKinleys böcker.

Himmel vad det finns mycket spännande böcker kvar att läsa.....

Man förlorar sig i en annan värld!!!!!


    




Av rosalucia - 9 december 2008 10:12

 Den här såg så otroligt mysig ut!!!

(Fast risken finns att jag skulle bli åksjuk i den...)

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards