Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av rosalucia - 22 oktober 2008 09:58

Lillungen har varit superfebrig hela natten. När hon däckade vid  sju igårkväll hade hon 40,3 grader. Alvedon. Två timmar senare hade hon fortfarande 39,9..då fick det bli Ipren. Hon har sovit ganska bra, men ny alvedon på morronkvisten vid halv fem behövdes. Tänkte att det vore bra att försöka hålla febern under 39 i allafall, men det verkar svårt...

Skönt att höra att det är fler som haft det såhär; då är det  nåt som "går" runt iallafall, å bara att hålla ut.

Problemet är ju att få i henne vätska, då knappt glass ens smakar gott just nu...

Det blir nog till att köpa chips, det brukar ju vara bra. Salt, fett och binder vätska. Också blir man törstig!!

Av rosalucia - 22 oktober 2008 09:49

Efter de vanliga morronbestyren fick jag ett infall

att jag skulle kolla igenom mina koppar och muggar;

jag har många....så många att de inte ryms i skåpet.

De som inte får plats i kökskåpet står i ett förråd tillsammans med annat som inte ryms...också byter jag ut efter årstid, eller kanske mer efter humör!

Sen när jag fotat i färgskalor, insåg jag att diskmaskinen var full (och igång...), så där fanns det mer...det blir dokumenterat en annan gång.

Där var förmodligen favoriterna, för de hinner nästan aldrig landa i skåpet....


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards