Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av rosalucia - 18 oktober 2008 16:03

Har varit varit en snabbsväng på stan med två av tjejerna (3 och 14), det skulle köpas presenter!!

Den större ska bort på födelsedagsfest ikväll (det fick jag veta imorse..), å det är klart man ska ha present med....önskar bara att jag fick veta det lite tidigare.


Sen skulle jag ta tag i städningen (som jag skulle göra för nåra dar sen..hm), så jag började med att flytta om allt i vardagsrummet...då blev jag ju tvungen att dammsuga å så samtidigt.

Fast nu skulle jag behöva en stor matta...får se hur jag löser det (snor från nåt annat rum...) eller så får det bli en sväng till Rusta(!) när barnbidraget kommit. 

Arrangerade om dukar och ljus och lampor (svårt).

Skulle behöva nya gardiner, såg så fina på Åhléns.

Man ska akta sig för Åhléns om man inte har några pengar..hm...
Å helt plötsligt ser det ganska mysigt ut igen, så pass att man kunde tänkas bjuda gäster...!!!

Fast det blir nog nästa helg; våra kompisar från "gamla hemstaden" skulle ev komma upp över helgen...

men å andra sidan bryr dom sig inte ett skit om hur det ser ut.

Behövs det kör dom lika gärna ett varv med dammsugarn eller så, utan att man behöver skämmas!

Bra gäster.


Nu ligger lilltrollet i badet å jag hör hur det skvalpar...antar att badrummet blir skurat på samma gång. Hon har nyss sett på Pippi och gråtit över att hennes egna flätor bara "hänger ner"....så badet blev till tröst!!! Så lite skvalp&skvitter får man stå ut med..tårarna är iallafall borta.


Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Skapa flashcards