Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av rosalucia - 17 oktober 2008 21:31

Jaa, tro det eller ej..men nu har jag tillbringat fredagkvällen med att titta på  Hulken!!

Som maken hyrt (en del blir aaldrig stora) och trodde att sonen också skulle vilja se...

Men han hade annat för sej!!

Så jag fick rycka in som film-sällskap, ja, jag säger då det..inte min typ av film direkt..men, tja, den var väl okej, ändå...orkade iallfall sitta kvar.


Nu sover lillan också, utan några nya attacker...tack för det.

Det kanske var tur att vovven åt upp det mesta av hennes fredaggodis iett obevakat ögonblick...(hur får man hundar att låta bli att äta upp all  mat/godis de hittar??? Finns det ett knep eller...?)

Nu är jag också trött, hulken tog knäcken på mej...hm..

gonatt

Av rosalucia - 17 oktober 2008 14:24

Så här sööt kan man vara, fast man är både nyvaken och sjuk...

Av rosalucia - 17 oktober 2008 10:51

Morronen började med trötta och griniga föräldrar OCH barn....vilket startade en diskussion om sovtider mm vilket det egentligen INTE alls var läge för just då.

Suck... 

Alla var stressade å skulle iväg , vovven yrade runt mellan allas ben och det var mest Kaos!!!

Mest för att jag också skulle iväg imorse, annars brukar det vara lugnare..när det finns nån kvar som kan fixa det "sista", ställa in mjölken , gå ut med vovven och så...

Så det var ingen bra morron.

Hoppas kvällen blir bättre!!


Lilltjejen hemma från dagis idag igen!! Inget syns av allergin längre, däremot så spydde hon innan vi skulle lägga oss.

I sängen förstås, vart annars. (Spyr ungar nånsin nån annanstans??) Och hade ont i magen på natten.

Nu verkar allt okej, men hon får vara hemma för säkerhetsskull. Det kanske också är allergi ...jag vet inte?  Förstår ingenting just nu...

Hoppas allt detta ändå har med förkylningen att göra, så vi inte behöver börja trassla med nya tester och dieter!!!

Det tycker jag vi haft nog av.

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards