Alla inlägg den 14 september 2008

Av rosalucia - 14 september 2008 18:52

Tyghögarna som det inte verkar bli nåt av...men jag blir iallafall GLAD av att se dem när jag går förbi.

Porslinsskåpet gör mej också glad.       

Av rosalucia - 14 september 2008 18:49

Min skaparhörna efter alla ommöbleringar.

Inte iordning än, men det ska

bli...

Av rosalucia - 14 september 2008 17:12

Hur får man texten mellan bilderna egentligen??? Det går ju inte...

Av rosalucia - 14 september 2008 10:16

Lugn å skön morron...kaffe i lugn o ro (tack barntv!) sen promenad med hunden.

Har skickat iväg maken och 2 barn på fotbollsmatch, så är själv med den lilla (om 3 nu är litet..?) och en sovande stortjej. Som lär sova ändå tills det blir dax för hennes fotbollsmatch i eftermiddag (hon kom hem sent..alldeles för sent..hm).

Men när det är film(dvd-boxar, som inte går att sluta se..) hemma hos kompisar, så okej då. Det vore en helt annan sak om hon drog på stan. Definitivt. Då gäller andra regler.

Idag ska jag måla ett varv till på vägghyllorna (från golv till tak) i stortjejens "nya" rum. Så att hon får bort en massa kassar med böcker o grejer från golvet (fast det tar väl typ 3 dygn innan det är riktigt torrt..suck!). Sen blir det att måla resten av rummet, å kanske tapetsera en vägg. Vi får se. Hon väntar tålmodigt...för det tar ju ett tag. (Finns ju en del annat som ska göras också....som middag, tvätt å så.)

Fast ärligt talat fixar jag hellre i nåt rum, så det kan bli lite si o så med det andra när jag väl kommit igång...(Tur att Ica har köttbullar för snabba middagar!!!!).

Jag ska ta tag i matbiten "sen" (intalar jag mej..brukar få för mej det på höstarna..att det ska bli matschema å så. Men det har ALDRIG blivit hittills i allafall, är nog inte den typen). Samla ihop mina recept och laga nyttig mat!!!! Gillar ju egentligen att laga mat, men ändå, det kommer ofta nåt emellan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


www.fotoakuten.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Vardagsbloggar, allmänt...

Inredningsbloggar, hantverk

Sybloggar

Mat & Bak bloggar

Kost, hälsa, träning...

Länkar

Sök i bloggen

Live traffic feed


Ovido - Quiz & Flashcards